استاندار هرمزگان با بیان این که پیشرفت جاده ساحلی شرق بندرعباس رضایت‌بخش است تاکید کرد: قطعه اول این پروژه باید تا اوایل مرداد ماه آماده بهره برداری شود.
استاندار هرمزگان با بیان این که پیشرفت جاده ساحلی شرق بندرعباس رضایت‌بخش است تاکید کرد: قطعه اول این پروژه باید تا اوایل مرداد ماه آماده بهره برداری شود.
کد خبر: ۱۳۲۳۱۸۷

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،استاندار هرمزگان با بیان این که پیشرفت جاده ساحلی شرق بندرعباس رضایت‌بخش است تاکید کرد: قطعه اول این پروژه باید تا اوایل مرداد ماه آماده بهره برداری شود.

دکتر فریدون همتی در حاشیه بازدید از چند پروژه در حال ساخت  شهر بندرعباس گفت: قطعه اول پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس به طول چهار کیلومتر از بلوار خلیج فارس تا خور اول را شامل می شود که ۹ پل در این مسیر در حال ساخت  است.

وی تاکید کرد: این پروژه نقش مهمی در توسعه گردشگری، ایجاد فضای سبز، کاهش مسیر تردد به میناب و امنیت شرق استان را دارد.

استاندار هرمزگان با بررسی روند عملیات اجرایی پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس، دستور لازم جهت تکمیل این طرح تا اواخر تیرماه امسال را صادر کرد. 

وی اظهار داشت: فاز اول  بلوار ساحلی شرق بندرعباس به طول 25 کیلومتر و عرض 110 متر به‌منظور دسترسی به سواحل بکر این منطقه، توسعه گردشگری، استفاده مناسب از دریا و تامین امنیت منطقه شرق بندرعباس درحال ساخت  است.

استاندار هرمزگان افزود: قطعه نخست بزرگراه شرقی ساحلی بندرعباس به سمت بندر تیاب در میناب به طول افزون بر ۴ کیلومتر ارتباط با دانشگاه هرمزگان را نیز با مرکز شهر کاهش می دهد.

دکتر همتی در ادامه بازدید هفتگی خود از پروژه های سطح شهر بندرعباس از روند احداث تقاطع غیر همسطح پردیس نیز بازدید کرد.

وی گفت: این پل مسیر چهارراه پردیس را به خیابان سید جمال الدین اسد آبادی وصل می کند.

دکتر همتی ادامه داد: در فاز اول با میانبر از میدان دانشگاه آزاد اسلامی به خیابان بیمارستان شهید محمدی به کاهش ترافیک ساحلی و خیابانهای همجوار می انجامد.

همتی تاکید کرد: این پروژه نیز باید تا حداکثر یکماه دیگر آماده بهره برداری شود.

استاندار هرمزگان همچنین از قطعه دو و سه بزرگراه ساحلی و بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بازدید کرد و پس از آن برای بررسی وضعیت جاده سیاهو و سد زاکین عازم این منطقه شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها